piątek, 25 kwietnia 2014

Look at this! #3

Brak komentarzy:
 

To był dziwny tydzień. Pani Wena po Świętach gdzieś sobie poszła i dopiero wczoraj popołudniu wróciła na małą kawę. Na naszym spotkaniu powstało coś fajnego. Mam nadzieję, że będzie wpadać do mnie częściej :)

Co innego jest z Panem Internetem. Jak ten diler na rogu ciemnej ulicy zawsze jest przygotowany sprzedać mi kilka działek czegoś, co zawładnie moim umysłem. I cóż, muszę przyznać, że jest skuteczny.Nigdy mu nie odmawiam i coraz częściej korzystam z jego usług. Tym razem też nie zawiódł.

1. Jak już wiecie - uwielbiam kino. Jak odkryłem tę stronę cieszyłem się jak dziecko czekające przed telewizorem na nowy odcinek Dragon Ball Z. Czysta euforia. No bo kto nie chciał zobaczyć jak były kręcone jego ulubione filmy?

2. Zawsze chciałem skoczyć ze spadochronem z samolotu. To poczucie wolności, przytłaczającej wręcz przestrzeni i potężny zastrzyk adrenaliny. Skakanie z budynków to już trochę inna sprawa. Jak patrzę co robią Ci kolesie od razu pocą mi się ręce. Coś niesamowitego.

3. Znacie Lekko Stronniczych? Już od trzech lat królują na polskim Youtubie. Tym razem na temat nowej serii filmów wzięli upiory architektury. Na pewno będą mieli w czym wybierać.

4. W zeszłym tygodniu oglądaliśmy zdjęcia z przygód Pana Ślimaczka. Dzisiaj wzniesiemy ponad poziom gruntu i pooglądamy ziemię z lotu ptaka. Wywiad z Dariuszem Paciorkiem znajdziecie - tutaj.

5. Zastanawialiście się kiedyś jak żyje się w w jednym z najdalej wysuniętych na północ miast świata, gdzie temperatura potrafi spać aż do -55 st.? Odpowiedź znajdziecie na tej stronie.

6. Jedzonelka, czyli Maja Jaworowska pisze o porzucaniu marzeń. Warto.

7. Blog Kuby polecałem już w pierwszym odcinku, ale dobrego nigdy za wiele. W tym tygodniu przekonuje  nas jak odprężające potrafi być parzenie herbaty.

8. Jan Favre z Stay Fly często pisze o relacjach między ludźmi. W tym wpisie znowu trafia w punkt.

Zdjęcie od Matta Wiebe

Trzymajcie się ciepło
Łukasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff