niedziela, 18 maja 2014

Look at this! #6

Brak komentarzy:
 

Jak zapewne niektórzy z Was zauważyli w piątek nie było nowego wpisu. Zeszły tydzień przepełniony był różnymi obowiązkami, które jak na złość, wraz ze zbliżającym się weekendem, nagromadzały się niczym puszczona z góry kulka śniegu. Cóż, zdarza się. Dzisiaj to nadrobimy.

I jeszcze zanim zaczniemy - nowa część serii pojawi się dopiero za dwa tygodnie. Zdałem sobie sprawę, że siedem dni to zbyt krótki okres na zebranie wartościowych linków. Trzydziestego pierwszego maja zarezerwujcie sobie wolny wieczór, bo będzie co oglądać! :) 

1. Każdy z nas chociaż przez chwilę marzył o podróży dookoła świata. Ja robię to cały czas. Ten facet przekuł swoje marzenie w namacalną rzeczywistość i pokazał w formie wideo selfie. Brzmi ciekawie, prawda?

2. Zastanawialiście się kiedyś jak wyglądają zwierzęta prześwietlone promieniowaniem rentgenowskim? Ja też nie. Wskazówka: przyjrzyjcie się pingwinom. Mind blown! 

3. Moje ostatnie blogowe odkrycie - żeńska wersja bloga Stay Fly, czyli Malwina Pe we własnej osobie. Warto zajrzeć i zostać na dłużej. 

4. Zobaczyłem to przed rozpoczęciem pisania postu i do tej pory zbieram szczękę z podłogi. Wiecie co robi się z nowymi, niesprzedanymi samochodami? Kliknijcie tutaj po odpowiedź. 

5. Właśnie kończę czytać pierwszą książkę Tomka Tomczyka, znanego większości internautom jako Kominek, i wpadłem na pomysł podesłania Wam jednego z najlepszych jego tekstów. Ławeczka. Każdy ma swoją.

6. Szukacie inspiracji jak urządzić swoje mieszkanie. Ten fanpage zaspokoi Wasze potrzeby.


Zdjęcie znalazłem tutaj

Trzymajcie się ciepło! 
Łukasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff