piątek, 2 maja 2014

Look at this! #4

Brak komentarzy:
 

Tak naprawdę nie wiem, co napisać we wstępie, ale wpis bez tej jednej ważnej jego części wygląda trochę słabo, nie sądzicie? Dlatego piszę te wyrazy połączone w zdania, żeby zapełnić to miejsce i gładko przejść do sedna tego postu. Dzisiaj mam trochę dziwny dzień. Przez deszcz za oknem i niską temperaturę czuję się jakby zbliżała się już jesień, ale wszechobecne soczyste kolory starają się wyperswadować mi te myśli z głowy. Jak na razie dobrze im idzie.

Okej, teraz pora na tę ciekawszą część. Let's begin!

1. Od młodych lat jestem fanem Star Wars. Po obejrzeniu pierwszych trzech części na kasecie VHS wszystko się zaczęło - zbieranie kapsli z chipsów, budowanie statków z klocków Lego i zabawa w rycerzy Jedi. Byłem oczarowany światem stworzonym przez George'a Lucasa. Ostatnio dowiedziałem się kto stoi za warstwą wizualną oryginalnej trylogii. Był nim projektant koncepcyjny i ilustrator - Ralph McQuarrie. W 1975 roku George zlecił mu zilustrowanie kilku scen ze skryptu. Efekty przeszły najśmielsze oczekiwania. Zachwycony reżyser dał Ralphowi wolną rękę i powierzył mu zadanie zaprojektowania postaci i otoczenia gwiezdnej epopei. Jego prace możecie zobaczyć tutaj.

2. Zastanawialiście się kiedyś w jaki sposób można podzielić Europę

3. Okej, teraz pora na cotygodniową dawkę prawdziwej sztuki. Łapcie piękne zdjęcia od mojej przyjaciółki, Anny Federowicz

4. Z reguły nie wchodzę na blogi parentingowe, ale ten niesamowicie przyciąga mnie zdjęciami. Uwaga, Mammamija uzależnia! 

5. Trufle truskawkowo-kokosowe - brzmi smakowicie? Ula podała nam przepis


7. Są na sali miłośnicy seriali? Sprawdźcie ile czasu zajęło Wam obejrzenie wszystkich odcinków. Ja po jednym miesiącu przestałem liczyć. 


9. Na koniec znowu zaglądamy do Nowego Jorku. Autor bloga Humans of New York dzieli się zdjęciami i historiami ludzi napotkanych na jego ulicach.

Zdjęcie: Dominik Martin

Trzymajcie się!
Łukasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff